انوار وب: خشونت سربازان اسرائیلی علیه یک کودک معترض به ساخت و ساز حکومت تلاویو در کرانه باختری رود اردن و بیت المقدس شرقی، با واکنش شدید مواجه شد.کودک مورد بحث از ناحیه پا مورد اصابت گلوله سربازان اسرائیل قرار گرفته و بر زمین میافتد.سربازان اسرائیل، بر بالای سر کودک فلسطینی آمده و شروع به […]

انوار وب: خشونت سربازان اسرائیلی علیه یک کودک معترض به ساخت و ساز حکومت تلاویو در کرانه باختری رود اردن و بیت المقدس شرقی، با واکنش شدید مواجه شد.
کودک مورد بحث از ناحیه پا مورد اصابت گلوله سربازان اسرائیل قرار گرفته و بر زمین میافتد.سربازان اسرائیل، بر بالای سر کودک فلسطینی آمده و شروع به اذیت و آزار وی میکنند.سپس با زدن دستبند به دستهایش، وی را سوار خودروی نظامی میکنند.
سربازان اسرائیلی،این ظلم بزرگ را گوئی که یک پیروزی بزرگ کسب کرده اند، با تلفن های همراه ضبط میکنند.

تنها گناه کودک فلسطینی و دوستانش، اعتراض به اسرائیل بخاطر احداث غیر قانونی واحد های مسکونی یهودی نشین در بیت المقدس شرقی و کرانه باختری رود اردن بود.
این درحالیست که اسرائیل نه تنها اعتراض کودکان فلسطینی بلکه واکنش بین المللی را نیز نادیده گرفته و به ساخت و ساز در سرزمینهای تحت اشغال ادامه میدهد. بعنوان آخرین نمونه، پارلمان اسرائیل به احداث ٥٥۸ واحد مسکونی جدید برای یهودیان در بیت المقدس شرقی اجازه داد.
اتحادیه اروپا، تصمیم به قطع کمکهای مالی به این ساخت و ساز غیر قانونی گرفت.
ایالات متحده امریکا نیز هشدار داد، کمک به اسرائیل را که دیالوگ با فلسطین را خدشه دار میکند، میتواند قطع نماید.
منبع: اخبار جهان اسلام