انواروب: وزارت بهداشت غزه در بیانیه‌ای از افزایش تعداد شهدای فلسطینی در غزه به ۲۰۱۶ نفر و حدود ۱۰۲۰۰ زخمی خبر داد.   به گزارش شبکه “صدای قدس”،  وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تعداد شهدای فلسطینی در غزه از آغاز حملات رژیم صهیونیستی تاکنون به 2016 نفر افزایش یافت در بیانیه وزارت بهداشت غزه […]

انواروب: وزارت بهداشت غزه در بیانیه‌ای از افزایش تعداد شهدای فلسطینی در غزه به ۲۰۱۶ نفر و حدود ۱۰۲۰۰ زخمی خبر داد.

 

به گزارش شبکه “صدای قدس”،  وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که تعداد شهدای فلسطینی در غزه از آغاز حملات رژیم صهیونیستی تاکنون به 2016 نفر افزایش یافت

در بیانیه وزارت بهداشت غزه آمده است که در این حملات 10193 نفر نیز زخمی شدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین اعلام کرد که ۴۶۵ نفر از قربانیان جنگ غزه در خارج از غزه تحت درمان و مداوا قرار دارند.

منابع بیمارستانی فلسطین خبر دادند که حال برخی از مجروحان وخیم است و از همین روی احتمال افزایش تلفات وجود دارد.

رئیس دفتر سیاسی «حماس» تاکید کرد که مقاومت فلسطین هرگز از خواسته خود در خصوص توقف تجاوزات رژِیم صهیونیستی ،لغو محاصره، ایجاد بندر و فعالیت مجدد فرودگاه تخریب شده غزه کوتاه نمی آید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» تاکید کرد که مقاومت فلسطین هرگز از خواسته خود در خصوص توقف تجاوزات اسرائیل، لغو محاصره، ایجاد بندر و فعالیت مجدد فرودگاه تخریب شده غزه کوتاه نمی آید.

خالد مشعل  در گفتگو با شبکه الجزیره تصریح کرد که حماس هرگز در مذاکرات قاهره برای دست یابی به توافق آتش بس طولانی مدت با رژیم صهیونیستی از خواسته خود مبنی بر احداث بندر، بازسازی و ازسرگیری فعالیت فرودگاه غزه و لغو محاصره دست نمی کشد.

مشعل خاطر نشان کرد: ما می خواهیم جنگ به پایان برسد اما هدف اصلی ما تحقق خواسته ها و مطالبات ملت فلسطین است.

وی همچنین اظهار داشت: هدف ما پایان تجاوزات و جنایت های دشمن صهیونیستی، لغو محاصره غزه، ایجاد بندر و احداث فرودگاه، برچیدن اشغالگری و توقف شهرک سازی در اراضی فلسطینی است.