انوار وب: نظامیان صهیونیست تنها در ماه نخست سال جاری میلادی (ژانویه) بیش از 350 شهروند فلسطینی را در شهرهای مختلف کرانه باختری و قدس ربودند.  به نقل از مرکز رسانه ای بین المللی خاورمیانه (IMEMC) انجمن حمایت از اسرای فلسطینی در گزارش ماهیانه خود به افشای جنایات رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی پرداخت و […]

انوار وب: نظامیان صهیونیست تنها در ماه نخست سال جاری میلادی (ژانویه) بیش از 350 شهروند فلسطینی را در شهرهای مختلف کرانه باختری و قدس ربودند.

 
به نقل از مرکز رسانه ای بین المللی خاورمیانه (IMEMC) انجمن حمایت از اسرای فلسطینی در گزارش ماهیانه خود به افشای جنایات رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی پرداخت و اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی در ماه گذشته میلادی (ژانویه) 350 فلسطینی ساکن شهرها و شهرک های کرانه باختری اشغالی و قدس را بازداشت کردند که اکثر این بازداشت ها (حدود 120 مورد) در استان الخلیل به ثبت رسید.

براساس این گزارش، بعد از الخلیل، شهر قدس رتبه دوم در بازداشت ها را به خود اختصاص داد. 42 فلسطینی در استان رام الله و البیره، 38 فلسطینی در استان جنین، 35 نفر در استان نابلس، 19 فلسطینی در استان قلقیلیا و 19 تن دیگر نیز در بیت لحم، 8 فلسطینی در استان طولکرم، 6 تن دیگر در استان طوباس و 3 فلسطینی در استان سلفیت در ماه ژانویه به اسارت صهیونیستها درآمدند.

در ادامه گزارش این انجمن همچنین آمده است که 131 فلسطینی نیز به بازداشت اداری صهیونیستها درآمدند که همه آنها از کرانه باختری بودند.
منبع: خبرگزاری قدس