به گزارش انواروب، به نقل از فارس ، استاد عبدالغفور جوهرچی نماینده جمهوری اسلامی ایران و استاد حوزه‌های علمیه انورالعلوم خیرآباد و احناف تایباد به مقام نخست مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان دست یافت .   نخستین دوره مسابقات بین المللی قرآن روشندلان جهان 22 تا 28 اردیبهشت 95 همزمان با سی و سومین دوره مسابقات […]

به گزارش انواروب، به نقل از فارس ، استاد عبدالغفور جوهرچی نماینده جمهوری اسلامی ایران و استاد حوزه‌های علمیه انورالعلوم خیرآباد و احناف تایباد به مقام نخست مسابقات بین‌المللی قرآن روشندلان دست یافت .

 

نخستین دوره مسابقات بین المللی قرآن روشندلان جهان 22 تا 28 اردیبهشت 95 همزمان با سی و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در تهران برگزار گردید.

در اولین دوره مسابقات بین المللی قرآن روشندلان کشورهای اسلامی ، نمایندگان 17 کشور حضور یافته  و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

برای حضور در اولین دوره مسابقات بین المللی قرآن روشندلان، از هر کشور فقط یک نماینده معرفی شده بود .

در این راستا استادعبدالغفور جوهرچی به عنوان منتخب کشورمان در مسابقات قرآن روشندلان حضور یافت و رتبه اول را از آن خود نمود.

نتایج این دوره از رقابت‌ها به اين شرح است:

مقام اول: استاد عبدالغفور جوهرچی از ایران

مقام دوم: آهمت ساریکایا از ترکیه

مقام سوم : صابرین محمد زعیبی از تونس.

 

مدیریت و اساتید حوزه علمیه انورالعلوم خیرآباد این افتخار بزرگ را به جامعه اسلامی ایران ، خصوصا مردم شریف و قرآن دوست شهرستان تایباد و بالاخص استاد ارجمند، حافظ عبدالغفور جوهرچی تبریک و تهنیت عرض نموده برای ایشان طول عمر با عزت در سایه‌سار قرآن آرزومنداند.