انواروب: مقامات تونسی از اینترپول خواستند تا جوان تونسی اهانت کننده به قران کریم را بازداشت کنند.به گزارش خبرگزاری ها به نقل از الإسلام الیوم، مقامات تونسی از سازمان پلیس بین الملل خواست تا تدابیر لازم را برای تعقیب و بازداشت یک جوان تونسی مقیم یکی از کشورهای اروپایی که به قران کریم اهانت کرده […]

انواروب: مقامات تونسی از اینترپول خواستند تا جوان تونسی اهانت کننده به قران کریم را بازداشت کنند.
به گزارش خبرگزاری ها به نقل از الإسلام الیوم، مقامات تونسی از سازمان پلیس بین الملل خواست تا تدابیر لازم را برای تعقیب و بازداشت یک جوان تونسی مقیم یکی از کشورهای اروپایی که به قران کریم اهانت کرده است، اتخاذ کنند.
وزارت کشور تونس در این باره گفت: عکس این جوان که در پایگاه اجتماعی منتشر شده است،نشان می دهد او درصدد لگد کوب کرن قرآن کریم است.
این وزارتخانه در پیامی می افزاید: این عکس جوان 20 ساله تونسی است مقیم یکی از کشورهای اروپایی است( بدون ذکر نام این کشور).
وزارت کشور تونس نیز تاکید کرد: هماهنگی ها با پارلمان درباره این موضوع انجام می گیرد و بررسی ها با اینترپول برای اتخاذ تدابیر مناسب انجام می شود.
گفتی است: در متن قانون تونس هتک حرمت به مقدسات جرم دانسته نشده است اما مقامات آن را اتهام اخلاقی و اخلال در امور نظامی می دادند و از این طریق با هرگونه هتک حرمت به مقدسات دینی مبارزه می کنند.