انوار وب: وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی از قسمت های مختلف مرز دوغارون، منطقه ویژه اقتصادی ، سالن های تجاری، مسافربری و پایانه مرزی دوغارون در شهرستان تایباد بازدید کردند. به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه ی این بازدید در نشستی که در محل سالن اجتماعات […]

انوار وب: وزیر کشور و استاندار خراسان رضوی از قسمت های مختلف مرز دوغارون، منطقه ویژه اقتصادی ، سالن های تجاری، مسافربری و پایانه مرزی دوغارون در شهرستان تایباد بازدید کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، عبدالرضا رحمانی فضلی در حاشیه ی این بازدید در نشستی که در محل سالن اجتماعات پایانه مرزی برگزار شد؛ با بیان این که در نقطه ورودی مرز دوغارون، امکان ورود کالا ی قاچاق و مواد مخدر وجود دارد، لذا باید نسبت به استقرار دستگاه ایکس ری پایانه مسافری اقدام شود.

وی در خصوص پرداخت حق مرزی کارکنان دولت در شهرستان تایباد نیز  افزود: به دلیل فاصله کمتر از 20 کیلومتر با مرز در آینده این حق برقرار می شود و درجه فرمانداری شهرستان نیز ارتقا پیدا می کند.

وزیر کشور هدف از این بازدید را توجه ویژه به ظرفیت های شهرستان و اجرای سیاست های دولت در حوزه ی افزایش صادرات، واردات هدفمند، افزایش تولیدات ملی و رونق اقتصاد منطقه، عنوان کرد.

رحمانی فضلی بر افزایش فعالیت بازارچه مرزی دو غارون و منطقه ویژه اقتصادی، با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی  داخلی و خارجی در راستای ایجاد اشتغال و توسعه ی پایدار شهرستان تاکید کرد.

 وی خاطر نشان کرد: تقویت انسداد مرزی، افزایش تجهیزات الکترونیکی، رصد دقیق و کنترل مرز از جمله مواردی است که با جدیت دنبال می شود.

گفتنی است؛ وزیر کشور و هیات همراه در بدو ورود به شهرستان تایباد مورد استقبال فرماندار، ائمه جمعه تشیع و تسنن، اعضای شورای تامین، شورای اسلامی و جمعی از مسوولان ادارات و نهاد های شهرستان قرار گرفت.
منبع: استانداری خراسان رضوی