انوار وب: : آزمون حفظ قرآن ویژه امامان جماعت و مؤذنان با همکاری هیئت کل امور اسلامی و اوقاف امارات، در این کشور آغاز شده است.به نقل از خبرگزاری امارات (وام)، این آزمون در شعبه‌های هیئت کل امور اسلامی و اوقاف امارات برگزار شده و تا 21 فروردین‌ماه سال آینده (1393) ادامه دارد.محمد مطر الکعبی، […]

انوار وب: : آزمون حفظ قرآن ویژه امامان جماعت و مؤذنان با همکاری هیئت کل امور اسلامی و اوقاف امارات، در این کشور آغاز شده است.
به نقل از خبرگزاری امارات (وام)، این آزمون در شعبه‌های هیئت کل امور اسلامی و اوقاف امارات برگزار شده و تا 21 فروردین‌ماه سال آینده (1393) ادامه دارد.
محمد مطر الکعبی، مدیرکل هیئت کل امور اسلامی و اوقاف امارات اظهار کرد: این آزمون در راستای برنامه‌های استراتژیک هیئت که با هدف حفظ توانمندی‌های امامان مساجد در حفظ قرآن و تقویت توانمندی‌های آنان در درک معانی کلام وحی و تدبر در آیات این کتاب مقدس اجرا می‌شود، برگزار شده است.
الکعبی در ادامه افزود: این هیئت برنامه ویژه‌ای برای آزمون تدوین کرده که داشتن دقت‌نظر لازم و استفاده از رایانه برای ارزشیابی شرکت‌کنندگان و اعلام نتایج از ویژگی‌های آن است.
وی همچنین تصریح کرد: رایانه با هدف رعایت عدالت و اجرای اصل صداقت و شفافیت در اجرای آزمون در این آزمون قرآنی به کار گرفته شده است.
محمد مطر الکعبی در پایان تصریح کرد: نحوه استفاده از سیستم رایانه برای ارزشیابی شرکت‌کنندگان و آشنا کردن آنان با نحوه آزمون به کمیته گزینش‌ها که متشکل از اعضای هیئت کل امور اسلامی و اوقاف امارات است، آموزش داده شده است.
منبع: ایکنا