جلسه اختتامیه کلاس‌های تابستانی حوزه علمیه انوارالعلوم خیرآباد، دیشب (28 مرداد) بعد از نماز مغرب با حضور مدیریت محترم حوزه، اساتید کلاس‌های تابستانی ، مسئولین مکاتب و تعدای از اولیای دانش آموزان برگزار گردید.   در این جلسه که در محل مسجد حوزه علمیه برگزار شد، مولوی علی‌رضا رسولی در سخنانی کوتاه خطاب به دانش […]

جلسه اختتامیه کلاس‌های تابستانی حوزه علمیه انوارالعلوم خیرآباد، دیشب (28 مرداد) بعد از نماز مغرب با حضور مدیریت محترم حوزه، اساتید کلاس‌های تابستانی ، مسئولین مکاتب و تعدای از اولیای دانش آموزان برگزار گردید.

 

در این جلسه که در محل مسجد حوزه علمیه برگزار شد، مولوی علی‌رضا رسولی در سخنانی کوتاه خطاب به دانش آموزان گفت: یکی از وظایف پیامبر ـ صلی الله علیه و سلم ـ تلاوت قرآن بر امت بود. (هُوَ الَّذِي بَعَثَ فِي الْأُمِّيِّينَ رَ‌سُولًا مِّنْهُمْ يَتْلُو عَلَيْهِمْ آيَاتِهِ ) وظیفه‌ی بعدی پیامبر، تزکیه و اصلاح امت بود و (وَيُزَكِّيهِمْ) و بعد هم تعلیم کتاب و حکمت. (وَيُعَلِّمُهُمُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ).

وی خظاب به دانش آموزان گفت: حال که دارید تعطیل می‌شوید و به خانه‌هایتان بر می گردید، باید در خانه اخلاق شما قرآنی باشد، بگونه‌ای که پدر و مادر، تغییر را در شما احساس کنند.

مولوی رسولی مهم ترین وظیفه‌ی آنان در خانه را احترم به پدر و مادر دانست و گفت: کوچک ترین حرفی که باعث آزارشان شود نباید بگویید.

وی گفت: آروزی ما این است که حافظان قرآن ما به بالاترین مدارج علمی دست یابند.

در پایان جلسه از برگزیدگان قرآنی و ورزشی این کلاس‌ها، تقدیرگردید و لوح تقدیر و جوائزی به رسم یادبود به آنان اهدا شد.