به گزارش انواروب، در این مسابقات که به مدت دو روز (دوشنبه و سه‌شنبه 27 و 28 فروردین) در جریان بود، بیش از ۵۰ نفر در رشته‌های مختلف به رقابت پرداختند. مسابقات سخنرانی، سرود و مشاعره طلاب حوزه علمیه انوارالعلوم خیرآباد برگزار شد. به گزارش انواروب، در این مسابقات که به مدت دو روز (دوشنبه […]

به گزارش انواروب، در این مسابقات که به مدت دو روز (دوشنبه و سه‌شنبه 27 و 28 فروردین) در جریان بود، بیش از ۵۰ نفر در رشته‌های مختلف به رقابت پرداختند.

مسابقات سخنرانی، سرود و مشاعره طلاب حوزه علمیه انوارالعلوم خیرآباد برگزار شد.

به گزارش انواروب، در این مسابقات که به مدت دو روز (دوشنبه و سه‌شنبه 27 و 28 فروردین) در جریان بود، بیش از ۵۰ نفر در رشته‌های مختلف به رقابت پرداختند.

مولانا عبدالغفار شیخ جامی در اختتامیه  این مسابقات، ضمن مثبت دانستن سطح مسابقات فرمودند: نباید به همین مقدار بسنده کرد، باید تلاش و کوشش کنیم که روز به روز بهتر شویم.

امام جمعه خیرآباد افزودند: انسانِ موفق کسی است که شکست بخورد ولی خود را شکست‌خورده نداند، بلکه برای موفقیت، دوباره تلاش کند. باید اینقدر در میدان بیاییم و شکست بخوریم تا بالاخره راه شکست دادن را یاد بگیریم.

ایشان در فرازی دیگر از بیاناتشان فرمودند: فرصت‌ها مثل باد می گذرد و افسوس بر انسانی که به علت بی‌توجهی و بی‌فکری فرصتی را که می‌توانسته است از آن استفاده کند را از دست بدهد. وقت، پرقیمت‌ترین سرمایه است و باید در کارها و امور مهم و پرقیمت مصرف شود.

 

در پایان از برگزیدگان این دور از مسابقات تجلیل شد.

 

اسامی برگزیدگان به شرح ذیل است:

 

مقطع سطح به زبان فارسی

اول: عمران فیروزی و سجاد حیدریان

دوم: عماد صالح رحمان

سوم: اسدالله کبودانی

 

مقطع مقدمات به زبان فارسی

اول: اسحاق نیک نام

دوم: عبدالجبار مهمان‌دوست

سوم: عبدالله عظیمی

 

مقطع سطح به زبان عربی

اول: عبدالحمید امیری

دوم: بنیامین پورعظیمی

سوم: ایمان صالحی

 

مقطع مقدمات به زبان عربی

اول: جاوید اسکندری

دوم: خالد رسولی

سوم: عبدالحمید حسینی

 

مشاعره

اول: حذیفه خسروی

دوم: قاسم ریحانی

 

سرود

گروه سرود فتح المبین