پنجمین نشست دانشجویی شهرستان تایباد توسط دفتر امور دانشجویی شهرستان با همکاری حوزه علمیه مظهر التوحید تایباد و حوزه علمیه انوراالعلوم خیرآباد برگزار شد.   به گزارش انواروب، این نشست دیشب(15 شهریور 1394)  بعد از نماز مغرب با حضور علما، دانشجویان (خواهر و برادر) و مسئولین دفتر امور دانشجویی در محل حوزه علمیه مظهر التوحید […]

پنجمین نشست دانشجویی شهرستان تایباد توسط دفتر امور دانشجویی شهرستان با همکاری حوزه علمیه مظهر التوحید تایباد و حوزه علمیه انوراالعلوم خیرآباد برگزار شد.

 

به گزارش انواروب، این نشست دیشب(15 شهریور 1394)  بعد از نماز مغرب با حضور علما، دانشجویان (خواهر و برادر) و مسئولین دفتر امور دانشجویی در محل حوزه علمیه مظهر التوحید تایباد برگزار گردید.

اولین سخنران این نشست، مولوی سید شهاب الدین موسوی، استاد حوزه علمیه انوارالعلوم خیرآباد ، تنها راه سعادت و فلاح انسان را ، پیروی از دستورات خداوندی دانست. وی با اشاره به اقبال روزافزون جهان غرب به اسلام گفت: آنان دانسته اند که تنها راه نجات بخش، دین اسلام است.

مولوی موسوی به دانشجویان توصیه نمود همواره به نماز پایبند باشند و رابطه‌ی مستحکمی با مساجد، علماء و حوزه‌های علمیه داشته باشند.

در ادامه، آقای طقانی، عضو محترم شورای شهر تایباد، در سخنانی کوتاه خطاب به دانشجویان گفت : شما افتخار ما هستید. سطح انتظار جامعه از شما بالاست. باید بکوشید تا به مدارج بالای علمی دست یابید.

وی به دانشجویان توصیه کرد به نماز پایبند باشند و از آنان خواست ظاهر و لباسی در خور شأن خود انتخاب نمایند.

طقانی افزود: هر چه سنگین‌تر باشید و مدل لباس و آرایش شما ساده تر باشد، ارزش شما بیشتر است.

در این نشست، مولوی خیرخواه مسئول دفتر امور دانشجویی، ضمن خوش آمد گویی به حضار و دانشجویان، به بیان برخی اهداف دفتر امور دانشجویی پرداخت.

در پایان مراسم، از برترین‌های کنکور 94 (رتبه‌های زیر 3000) تجلیل به عمل آمد و جوائز و تندیس‌هایی به رسم یادبود به آنان اهدا شد.