انوار وب:  “آرنولد فاندورم” تولید کننده هلندی فیلم توهین آمیز به پیامبر اکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، چند ماه پیش به دین مبین اسلام گروید و اخیرا هم برای ادای مناسک حج به عربستان سعودی سفر کرد. به گزارش خبرگزاريها او در این سفرش با برخی مقامات و فعالان دینی […]

 

انوار وب:  “آرنولد فاندورم” تولید کننده هلندی فیلم توهین آمیز به پیامبر اکرم اسلام صلی الله علیه و آله و سلم، چند ماه پیش به دین مبین اسلام گروید و اخیرا هم برای ادای مناسک حج به عربستان سعودی سفر کرد.

به گزارش خبرگزاريها او در این سفرش با برخی مقامات و فعالان دینی و فرهنگی این کشور دیدار و گفتگوهایی هم انجام داد. او در یکی از این دیدارها فاش کرد که مراحل و مقدمات تأسیس اولین حزب اسلامی در اروپا را به پایان رسانده است.

“فاندورم” در این باره گفت: هدف بنده از تأسیس این حزب اسلامی، معرفی درست دین اسلامی به افکار عمومی اروپا و نشان دادن چهره واقعی و صلح طلبانه است. 

وی در ادامه افزود: از دیگر اهدافم از تأسیس این حزب، خدمت به مسلمانان و تلاش در راستای دفاع از حقوق مسلمانان در اروپا است.

“آرنولد فاندورم” همچنین فاش کرد که ساخت یک فیلم سینمایی درباره حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم بنام “محمد سید بشریت” آغاز شده است. این فیلم بعد از ساخته شدن قرار است به پنج زبان مختلف ترجمه و در کشورهای مختلف اروپایی پخش شود.