انواروب: مسلمانان استرالیایی برای بیان خواسته‌های قانون خود و مقابله با احزاب اسلام‌ستیز در این کشور، اولین حزب اسلامی را تأسیس کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی “سنی‌آن‌لاین”، به نقل از سایت عربی‌زبان مفکرة‌الاسلام، «ضیاء محمد»، بازرگان مشهور استرالیایی از تأسیس اولین حزب اسلامی در این کشور خبر داد.وی «ناتوانی مسلمانان استرالیا در رساندن صدای‌شان به […]

انواروب: مسلمانان استرالیایی برای بیان خواسته‌های قانون خود و مقابله با احزاب اسلام‌ستیز در این کشور، اولین حزب اسلامی را تأسیس کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی “سنی‌آن‌لاین”، به نقل از سایت عربی‌زبان مفکرة‌الاسلام، «ضیاء محمد»، بازرگان مشهور استرالیایی از تأسیس اولین حزب اسلامی در این کشور خبر داد.
وی «ناتوانی مسلمانان استرالیا در رساندن صدای‌شان به مسئولین» را دلیل تأسیس این حزب اعلام کرد و گفت: «حزب مذکور منبر مسلمانان استرالیا خواهد بود.»
ضیاء محمد همچنین در ادامه افزود: «دلیل دیگر تأسیس حزب اسلامی در استرالیا مقابله با افزایش فعالیت‌های اسلام‌ستیزانه در این کشور است.»
مؤسس حزب اسلامی استرالیا خاطرنشان کرد: «در حال حاضر 6 حزب سیاسی مخالف اسلام در استرالیا فعالیت می‌کند که بستن مساجد و منع تولیدات حلال ازجمله خواسته‌های این احزاب است. لذا جامعه مسلمانان این کشور نباید دست روی دست بگذارند و در مقابل فعالیت‌های احزاب اسلام‌ستیز بی‌تفاوت باشند.»

“ضیا محمد”، مؤسس حزب اسلامی استرالیا، گفته است که حزب متبوعش منبر مسلمانان استرالیا خواهد بود.

ضیا محمد، که یک بازرگان 34 ساله است، همچنین در گفت‌وگو با تلویزیون ای‌بی‌سی استرالیا گفته است: «حزب متبوع‌اش هرگز از اشغال یک کشور اسلامی در واکنش به رویدادی مانند آنچه در پاریس اتفاق افتاد، حمایت نخواهد کرد.»
او گفت: «ما افغانستان را اشغال کردیم، عراق را اشغال کردیم. ببینید اکنون دچار چه وضعیتی هستیم و برای همین از چیزی که در گذشته جواب نداده، حمایت نخواهم کرد.»