انواروب: مجمع بین المللی فقه اسلامی در واکنش به توهین به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام (ص) ، محاکمه عاملان انتشار تصاویر موهن به حضرت محمد (ص) را خواستار شد.  دبیرخانه مجمع بین المللی فقه اسلامی وابسته به سازمان همکاری اسلامی که مقر آن در شهر جده عربستان است، در بیانیه ای ، اقدام برخی […]

انواروب: مجمع بین المللی فقه اسلامی در واکنش به توهین به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام (ص) ، محاکمه عاملان انتشار تصاویر موهن به حضرت محمد (ص) را خواستار شد.

 دبیرخانه مجمع بین المللی فقه اسلامی وابسته به سازمان همکاری اسلامی که مقر آن در شهر جده عربستان است، در بیانیه ای ، اقدام برخی از مطبوعات خارجی در انتشار تصاویر موهن رسول گرامی اسلام(ص)  را محکوم کرد و ایستادگی ملت ها ، دولت ها و سازمان های جهانی را در برابر این اقدامات تحریک آمیز خواستار شد.

” أحمد خالد بابکر ” دبیرکل مجمع بین المللی فقه اسلامی در این بیانیه تاکید کرد چنین اقدامات احمقانه ای، موجب خشم و غضب امت اسلام و فتنه انگیزی و اختلاف میان پیروان ادیان مختلف در جوامع می شود.

مجمع فقه اسلامی دربیانیه خود تاکید کرد: همزیستی مسالمت آمیز میان ملت ها و کشورهای جهان جز با احترام به تنوع فرهنگی و دینی امکان پذیر نیست و خصومت با هر یک از پیامبران خدا و اهانت به شخصیت های دینی و تعرض به مقدسات ، موجب اخلال در امنیت و فتنه انگیزی و ضربه زدن به روابط همزیستی میان ملت ها در جوامع مختلف می شود.

منبع: تابش به نقل از اسلامیون