انوار وب: هیئت مذاکره کننده فلسطینی در قاهره در اعتراض به ترور دو نفر از اعضای گردان القسام در کرانه باختری، مذاکرات را ترک کرده است. به نقل از منابع عربی، به دنبال ترور دو نفر از اعضای گردان شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در الخلیل در جنوب کرانه باختری، هیئت […]

انوار وب: هیئت مذاکره کننده فلسطینی در قاهره در اعتراض به ترور دو نفر از اعضای گردان القسام در کرانه باختری، مذاکرات را ترک کرده است.

به نقل از منابع عربی، به دنبال ترور دو نفر از اعضای گردان شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در الخلیل در جنوب کرانه باختری، هیئت مذاکره کننده فلسطینی در اعتراض به ترور «مروان القواسمی» و «عامر ابوعایشه» محل برگزاری مذاکرات غیرمستقیم آتش بس با رژیم صهیونیستی را ترک کردند و به محل اقامت خود بازگشتند.

هیئت مذاکره کننده فلسطینی محل مذاکرات را ترک کردند تا بتواند پاسخ و واکنش مناسبی درباره این اقدام شنیع صهیونیستها داشته باشند.

شاهدان عینی دراین باره اعلام کردند: نیروهای رژیم صهیونیستی نیمه های شب گذشته منزل «القواسمی» را محاصره کردند و به سمت منزل وی آتش گشودند و از القواسمی و ابوعایشه خواستند تا خود را تسلیم کنند.

درهمین حال، درگیری بین آنها بالا گرفت و صهیونیستها به منازل القواسمی و ابوعیشه حمله کرد و در این درگیری این دو نفر کشته شدند، اما منابع فلسطینی خبر شهادت القواسمی و ابوعیشه را هنوز تایید نکردند.

این دو نفر به اتهام دست داشتن در کشتن سه شهرک نشین صهیونیست در کرانه باختری تحت تعقیب بودند
منبع: شبستان