انواروب: مدیریت داخلی حوزه علمیه انوارالعلوم خیرآباد به همراه دهیار و اعضای شورای اسلامی طی نشستی با فرماندار شهرستان تایباد، از ایشان تقدیر و تشکر به عمل آوردند. بنا بر گزارش کانال تلگرامی دهیاری خیرآباد، مدیریت داخلی حوزه علیمه انوارالعلوم خیرآباد جناب مولوی عبدالمجید رجبعلی زاده به همراه دهیار خیرآباد و تنی […]

 

 

 

انواروب: مدیریت داخلی حوزه علمیه انوارالعلوم خیرآباد به همراه دهیار و اعضای شورای اسلامی طی نشستی با فرماندار شهرستان تایباد، از ایشان تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

بنا بر گزارش کانال تلگرامی دهیاری خیرآباد، مدیریت داخلی حوزه علیمه انوارالعلوم خیرآباد جناب مولوی عبدالمجید رجبعلی زاده به همراه دهیار خیرآباد و تنی چند از معتمدین و خانواده زندانیان، طی نشستی از تلاش‌های فرماندار شهرستان تایباد، در راستای آزاد سازی زندانیان خیرآبادی از زندان‌های (افغانستان) و همچنین تلاش بی وقفه‌ی ایشان در سیل اخیر قدردانی نموده و لوح تقدیری اهدا کردند.
لازم به یادآوریست، هفت تن از اهالی خیرآباد که در قالب کاروان دعوت و تبلیغ به افغانستان سفر کرده بودند، توسط نیروهای امنیتی آن کشور دستگیر و بیش از چهار ماه زندانی بودند که با وساطت  مقامات جمهوری اسلامی ایران و خصوصا فرماندار محترم تایباد در هفته جاری آزاد شده و به میهن عزیزمان برگشتند.