انوار وب: بامداد روز یکشنبه ۲۳ فروردین حاج ماموستا صدیق نصری امام جمعه روستای ساتیاری از توابع شهرستان پاوه، پس از یک عمر خدمت دینی و فرهنگی مخلصانه بر اثر کهولت سن و بیماری چشم از جهان فروبست. ماموستا نصری بر مبنای پیمانی که هنگام فارغ التحصیلی به استاد مجیز خویش داده بود، به رغم […]

انوار وب: بامداد روز یکشنبه ۲۳ فروردین حاج ماموستا صدیق نصری امام جمعه روستای ساتیاری از توابع شهرستان پاوه، پس از یک عمر خدمت دینی و فرهنگی مخلصانه بر اثر کهولت سن و بیماری چشم از جهان فروبست.

ماموستا نصری بر مبنای پیمانی که هنگام فارغ التحصیلی به استاد مجیز خویش داده بود، به رغم بهره‌مندی از فرصت‌های متعدد ارتقای دنیوی و کسب موقعیت بهتر، خدمت به عشیره ساتیاری و امامت جمعه روستای خویش را‌‌ رها نکرد و تمام دوران حیاتش را بدون چشمداشت مادی، صرف خدمت به دین و مردم کرد و نمونه‌ای عینی از اخلاص و وفاداری را تقدیم کرد و حاضر نشد تعهد حرفه‌ای و اجتماعی خویش را فدای زخارف دنیوی سازد و چراغ تبلیغ و ارشاد را همچنان در سنگر مسجد فروزان نگاه داشت.

انوار وب به نیابت از مدیریت حوزه علمیه انورالعلوم خیرآباد و سایر پرسنل این مجموعه درگذشت این عالم وارسته را تسلیت گفته و برای بازماندگان صبر و برای آن مرحوم رحمت و غفران باریتعالی را خواستارست.
منبع خبر: اصلاح وب