انوار وب: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین “حماس” تاکید کرد که دشمن صهیونیستی انواع و اقسام جنایت ها را علیه ملت فلسطین در باریکه غزه، کرانه باختری، قدس و اراضی اشغالی 48 مرتکب می شود، حلقه محاصره غزه را تنگ تر کرده، گذرگاه ها را بسته، اسرای آزاده را مجددا بازداشت می کند و سیاست های […]

انوار وب: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین “حماس” تاکید کرد که دشمن صهیونیستی انواع و اقسام جنایت ها را علیه ملت فلسطین در باریکه غزه، کرانه باختری، قدس و اراضی اشغالی 48 مرتکب می شود، حلقه محاصره غزه را تنگ تر کرده، گذرگاه ها را بسته، اسرای آزاده را مجددا بازداشت می کند و سیاست های جنایتکارانه ای را علیه فلسطینیان در پیش گرفته است.

سخنگوی حماس در اظهاراتی مطبوعاتی تصریح کرد که جنبش حماس جنبش مقاومت است و ایمان راسخ دارد که مقاومت تنها راه توقف جنایت های دشمن صهیونیستی و دفاع از ملت فلسطین است و حماس هرگز آغازگر جنگ نبوده، بلکه این رژیم صهیونیستی بود که حمله علیه غزه را آغاز کرد اما هرگز نمی داند که نهایت این جنگ چه خواهد شد.

فوزی برهوم خاطر نشان کرد: به یاری خداوند قادر به دفاع از ملت خویش خواهیم بود و این وظیفه ماست و مسلما خون شهدا هرگز هدر نخواهد رفت و انتفاضه قدس به دیگر شهرها و مناطق فلسطینی نیز کشیده می شود، زیرا ملت فلسطین همه با هم برادر هستند و ما هرگز از خون هیچیک از برادران خود نخواهیم گذشت و به دشمن صهیونیستی اجازه نمی دهیم هر جنایتی که خواست علیه ملت فلسطین در غزه، کرانه باختری، قدس، اراضی اشغالی 48 و نه در هیچ جای دیگری مرتکب شود.

در همین راستا، یک عضو دفتر سیاسی حماس بامداد امروز سه شنبه اظهار داشت که جنبش متبوعش کاملا آماده نبرد با دشمن صهیونیستی است.

وی در اظهاراتی در صفحه شخصی خود در سایت فیسبوک تصریح کرد: خلاصه بگویم، اگر جنگ به ما تحمیل شود، مسلما ما نیز می جنگیم و پیروز هم خواهیم شد.

همچنین سخنگوی جنبش حماس اظهار داشت که موشک های قسام پاسخی کاملا طبیعی به جنایت های اسرائیل علیه ملت فلسطین است و دشمن باید از این حملات به خوبی درس بگیرد.

سامی ابوزهری تاکید کرد که تهدیدات دشمن هرگز ما را هراسان نمی کند و ما هرگز تسلیم شروط تحمیلی دشمن نخواهیم شد و در برابر جنایت های آن خواهیم ایستاد.

لازم به ذکر است که جنبش حماس حوادث و درگیری های اخیر در قدس اشغالی و دیگر مناطق کرانه باختری را انتفاضه قدس نامگذاری کرده است
منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین