قاری عبداللطیف باران‌زهی مدیر مدرسه تجوید القرآن زاهدان پس از تحمل رنج و مشقت بیماری طولانی صبح امروز دار فانی را وداع گفت. به گزارش انواروب به نقل از سنت آنلاین، ایشان از فعالان دلسوز شهر زاهدان و مدیر مدرسه تجوید القرآن واقع در خیابان کوثر این شهر بودند که عمر خویش را در جهت […]

قاری عبداللطیف باران‌زهی مدیر مدرسه تجوید القرآن زاهدان پس از تحمل رنج و مشقت بیماری طولانی صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

به گزارش انواروب به نقل از سنت آنلاین، ایشان از فعالان دلسوز شهر زاهدان و مدیر مدرسه تجوید القرآن واقع در خیابان کوثر این شهر بودند که عمر خویش را در جهت خدمت به دین و علوم قرآنی سپری نمودند.

مولانا عبدالحمید دیروز در جلسه اساتید دارالعلوم زاهدان نسبت به ایشان اظهار داشتند: قاری عبداللطیف رحمه الله از علمایی بود که زندگیش در خدمت دین گذشت، ایشان مدت زیادی را در بستر بیماری ماند و امیدواریم که از گناهان پاک شده باشد.

گفتنی است نماز جنازه‌ی ایشان دیروز بعد از نماز ظهر در مسجد جامع مکی زاهدان برگزار می‌شود.

مدیریت ، جامعه اساتید و طلاب انوار العلوم خیرآباد درگذشت این عالم بزرگوار را به مردم مؤمن و متدین زاهدان و بالأخص مدرسه تجوید القرآن  تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل خواستار است.

اللَّهُمَّ اغْفِرْ لَهُ وَارْحَمْهُ، وَعافِهِ وَاعْفُ عَنْهُ، وأکْرِمْ نُزُلَهُ، وَوَسِّعْ مُدْخَلَهُ، وَاغْسِلْهُ بالمَاءِ والثَّلْجِ وَالبَرَدِ، ونَقِّهِ منَ الخَطایا کما نَقَّیْتَ الثَّوْبَ الأبْیَضَ مِنَ الدَّنَسِ، وأبْدِلْهُ دَاراً خَیْراً مِنْ دَارِهِ، وَأهْلاً خَیْراً مِنْ أهْلِهِ، وَزَوْجاً خَیْراً مِنْ زَوْجِهِ، وأدْخِلْهُ الجَنَّهَ، وَقِهِ فتْنَهَ القَبْرِ وَعَذَابَ النَّارِ.