کاک “عمر شاپری”، از علمای اهل سنت کردستان و عضو شورای مدیریت و هیأت افتاء و قضاء مکتب قرآن، روز یکشنبه 21 خرداد 1391 بر اثر عارضه‌ قلبی درگذشت. به گزارش انواروب به نقل از پایگاه‌ اطلاع ‌رسانی اصلاح، “کاک عمر شاپری”، از علمای اهل سنت کردستان و عضو شورای مدیریت و هیأت افتاء و […]

کاک “عمر شاپری”، از علمای اهل سنت کردستان و عضو شورای مدیریت و هیأت افتاء و قضاء مکتب قرآن، روز یکشنبه 21 خرداد 1391 بر اثر عارضه‌ قلبی درگذشت.

به گزارش انواروب به نقل از پایگاه‌ اطلاع ‌رسانی اصلاح، “کاک عمر شاپری”، از علمای اهل سنت کردستان و عضو شورای مدیریت و هیأت افتاء و قضاء مکتب قرآن، روز یکشنبه‌ 21 خردادماه‌ 1391 بر اثر عارضۀ ایست قلبی در سنندج درگذشت.
کاک عمر شاپری یکی از شاگردان نزدیک مرحوم کاک احمد مفتی ‌زاده‌ – رحمه الله‌- بود که‌ از همان سالهای اولیۀ فعالیت مکتب قرآن و دعوت اسلامی در کردستان حضور فعال و چشمگیری داشت.
انواروب وفات این عالم فرزانه را به خانواده ایشان، علما، فرهنگیان، مردم غیور کردستان و جامعه اهل سنت ایران تسلیت عرض نموده و برای این مرحوم از بارگاه ایزدی علوّ درجات و برای خانواده و خویشاوندان وی اجر جزیل و صبر جمیل را مسئلت می نماید.