انوار وب: :نیروهای امنیتی مصر ۲۳۵ نفر از اعضای اخوان المسلمین را از روز گذشته (جمعه) تا کنون در جریان تظاهرات حامیان محمد مرسی،رییس جمهوری برکنار شده مصر دستگیر کرده اند.نیروهای امنیتی مصر 235 نفر از اعضای اخوان المسلمین را از روز گذشته تا کنون در جریان تظاهرات حامیان محمد مرسی،رییس جمهوری برکنار شده مصر […]

انوار وب: :نیروهای امنیتی مصر ۲۳۵ نفر از اعضای اخوان المسلمین را از روز گذشته (جمعه) تا کنون در جریان تظاهرات حامیان محمد مرسی،رییس جمهوری برکنار شده مصر دستگیر کرده اند.
نیروهای امنیتی مصر 235 نفر از اعضای اخوان المسلمین را از روز گذشته تا کنون در جریان تظاهرات حامیان محمد مرسی،رییس جمهوری برکنار شده مصر دستگیر کرده اند.
بر اساس بیانیه وزارت کشور مصر،این دستگیری ها در شهرهای مختلف از جمله قاهره،اسکندریه،اسماعیلیه،فایوم،قنا و گیزا صورت گرفته است.
وزارت بهداشت مصر پیش از این اعلام کرده بود که حداقل 14 نفر در جریان خشونت های روز جمعه کشته و یا زخمی شده اند.
وزات کشور مصر،معترضان را متهم به مسدود کردن راه ها و استفاده از سلاح های گرم و مواد منفجره برای حمله یه شهروندان و پلیس کرده است.
هفته گذشته،دولت نظامی مصر رسما اخوان المسلمین را یک گروه تروریستی نامید .
این اقدام پس یک روز پس از انفجار بمب در مقرهای امنیتی در شهر «منصوره» که منجر به کشته شدن 16 نفر شد،انجام شد.
این در حالی است که اخوان المسلمین هرگونه دخالت در این حمله را رد کرده و آن را یک اقدام ترویستی دانست.
در طول 185 روز گذشته، معترضان ضد کودتا اقدام به برگزاری روزانه تظاهرات برای محکوم کردن «کودتای نظامی» سوم جولای کرده اند.
منبع: شبستان