انوار وب: دانشگاه اسلامی مدینه منوره اقدام به راه‌اندازی کرسی مطالعات مسجدالنبی با هدف تبیین ویژگی‌ها، فضیلت‌ها، آداب و احکام این مسجد کرد. به نقل از خبرگزاری بین‌المللی اسلامی(اینا)، در کرسی مطالعات مسجدالنبی(ص) در دانشگاه اسلامی مدینه منوره، تلاش می‌شود که ویژگی‌ها، فضایل مسجدالنبی، احکام، آداب و آموزش و پرورش در این مسجد تبیین شود. […]

انوار وب: دانشگاه اسلامی مدینه منوره اقدام به راه‌اندازی کرسی مطالعات مسجدالنبی با هدف تبیین ویژگی‌ها، فضیلت‌ها، آداب و احکام این مسجد کرد.

به نقل از خبرگزاری بین‌المللی اسلامی(اینا)، در کرسی مطالعات مسجدالنبی(ص) در دانشگاه اسلامی مدینه منوره، تلاش می‌شود که ویژگی‌ها، فضایل مسجدالنبی، احکام، آداب و آموزش و پرورش در این مسجد تبیین شود.

ابراهیم بن علی العبید، مدیر دانشگاه اسلامی مدینه منوره تصریح کرد: انجام پژوهش‌ها و مطالعات علمی درباره مسجدالنبی(ص)، گسترش و توسعه خدمات به زائران این مسجد و تقویت بهره‌گیری از فن‌آوری‌های جدید از اهداف اصلی این کرسی مطالعاتی است.

وی افزود: از دیگر اهداف راه‌اندازی کرسی مطالعات مسجد النبی(ص) در دانشگاه اسلامی مدینه منوره، بالابردن شناخت و آگاهی مردم نسبت به اهمیت این مسجد و خدمات ارائه‌شده به زائران و نیز  مشارکت در بهبود علمکرد انجمن‌ها و مؤسسات فعال در زمینه توجه و اهتمام به این مسجد است.
منبع: ایکنا