انوار وب: در اثر بمباران های شدید جنگنده های رژیم صهیونیستی علیه اهداف پراکنده در نوار غزه، 10 نفر از شهروندان فلسطینی زخمی شدند. به نقل از منابع پزشکی، بیشترین مجروحان مربوط به شمال نوار غزه و غرب شهر غزه بودند و 7 نفر از آنها به بیمارستان کمال عدوان در شمال باریکه غزه و […]

انوار وب: در اثر بمباران های شدید جنگنده های رژیم صهیونیستی علیه اهداف پراکنده در نوار غزه، 10 نفر از شهروندان فلسطینی زخمی شدند.

به نقل از منابع پزشکی، بیشترین مجروحان مربوط به شمال نوار غزه و غرب شهر غزه بودند و 7 نفر از آنها به بیمارستان کمال عدوان در شمال باریکه غزه و 3 نفر به بیمارستان های شهر غزه انتقال داده شده اند.

منابع محلی فلسطینی گزارش دادند که جنگنده های صهیونیستی دو پایگاه گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی “حماس” در غرب رفح واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند و علاوه بر این، یک پایگاه دیگر قسام در شرق غزه و در محله التفاح و یک پایگاه دیگر در در غرب این شهر و در منطقه مقوسی هدف قرار گرفت.

جنگنده های ارتش عبری در شمال نوار غزه نیز یک منطقه خالی از سکنه، یک پایگاه گردان های قسام، پایگاه گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در نزدیکی روستای بدویه و پایگاه مقاومت در نزدیکی مدرسه کشاورزی در بیت حانون واقع در شمال غزه را بمباران کردند.

در حملات دیگر هواپیماهای نظامی رژیم صهیونیستی نیز ساختمان قدیم سازمان اطلاعات “السفینه” هدف اصابت سه فروند موشک قرار گرفت و نظامیان صهیونیستی گلوله های منور به سمت منازل شهروندان فلسطینی در شمال غزه شلیک کردند.

شاهدان عینی همچنین گزارش دادند که این بمباران باعث وارد آمدن خسارت های زیادی به منازل فلسطینیان در نزدیکی اهداف تحت حمله شد.

لازم به ذکر است که جنگنده های رژیم صهیونیستی طی شب ها و روزهای گذشته مناطق مختلف باریکه غزه را هدف بمباران های خود قرار داده اند که در نتیجه آن خسارت های زیادی به منازل و تاسیسات فلسطینی وارد آمده و شمار زیادی از شهروندان فلسطینی هم زخمی شده اند.
در همین راستا، آفیخای ادرعی سخنگوی ارتش صهیونیستی تاکید کرده که جنگنده های این رژیم 15 هدف متعلق به جنبش حماس را بمباران کردند.
منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین