انواروب: مسئول اطلاع رسانی هیات امور دینی در نوار غزه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی این هفته به هیچیک از ساکنان نوار غزه اجازه سفر به قدس به منظور شرکت در نماز جمعه مسجد الاقصی را نخواهد داد. محمد مقادمه در اظهاراتی مطبوعاتی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی در توجیه این اقدام تجاوزکارانه خود مدعی […]

انواروب: مسئول اطلاع رسانی هیات امور دینی در نوار غزه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی این هفته به هیچیک از ساکنان نوار غزه اجازه سفر به قدس به منظور شرکت در نماز جمعه مسجد الاقصی را نخواهد داد.

محمد مقادمه در اظهاراتی مطبوعاتی تصریح کرد که رژیم صهیونیستی در توجیه این اقدام تجاوزکارانه خود مدعی شده است که برخی ساکنان نوار غزه هفته های گذشته پس از اقامه نماز جمعه در مسجد الاقصی با تاخیر به غزه بازگشته اند.

مقادمه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی این هفته فقط به برخی کارمندان آژانس آنروا اجازه شرکت در نماز جمعه مسجد الاقصی را خواهد داد.

این در حالی است که هر هفته نزدیک به 250 نفر از ساکنان نوار غزه به منظور شرکت در نماز جمعه راهی قدس می شدند. رژیم صهیونیستی فعلا تا اطلاع ثانوی سفر ساکنان غزه به قدس به منظور شرکت در نماز جمعه را لغو کرده است.
منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین