انوار وب: سایت آموزش قرآن با راهنمای صوتی و قابلیت دسترسی به نوای 6 قاری مشهور جهان اسلام به 13 زبان مختلف راه‌اندازی شد.به نقل از روزنامه «الریاض» چاپ عربستان، پایگاه اینترنتی «qurancomplex» به زبان‌های انگلیسی، چینی، روسی، فرانسوی، پرتغالی، اسپانیایی، اندونزیایی، اردو، آلمانی، ترکی، فارسی، بنگالی و عربی ویژه کاربران کم‌بینا در مدینه منوره […]

انوار وب: سایت آموزش قرآن با راهنمای صوتی و قابلیت دسترسی به نوای 6 قاری مشهور جهان اسلام به 13 زبان مختلف راه‌اندازی شد.
به نقل از روزنامه «الریاض» چاپ عربستان، پایگاه اینترنتی «qurancomplex» به زبان‌های انگلیسی، چینی، روسی، فرانسوی، پرتغالی، اسپانیایی، اندونزیایی، اردو، آلمانی، ترکی، فارسی، بنگالی و عربی ویژه کاربران کم‌بینا در مدینه منوره راه‌اندازی شده است.
افراد کم بینا و کودکان کم سن و سال که هنوز مهارت خواندن را ندارند، می‌توانند با مراجعه به این سایت با راهنمایی‌های صوتی، سوره مورد نظر را یافته و به آن گوش دهند.
در این سایت، صفحاتی از مصحف مدینه به روایت «حفص از عاصم» با صدای 6 تن از قاریان مشهور جهان اسلام از جمله شیخ علی الحذیفی، شیخ ابراهیم الاخضر، شیخ محمد ایوب، شیخ عبدالله بصفر، شیخ عماد حافظ و شیخ خالد المهنا نیز قابل دسترسی است.
کاربران همچنین می‌توانند از طریق واردکردن نام سوره یا شماره آن و شماره جزء، به سوره‌های موردنظر دست پیدا کنند، فهرست شماره و اسامی سوره‌ها و فهرست جزء‌های قرآن از قابلیت‌های این پایگاه اطلاع‌رسانی است.
همچنین با مراجعه به این سایت، گوش‌دادن به قرآن، حفظ کلام وحی، تفسیر و ترجمه صوتی قرآن به زبان‌های مختلف و دانلود نرم‌افزار آموزش شنیداری قرآن امکان‌پذیر است.
منبع: ایکنا