استاد مجتبی امتی بعد از بیان خطبه مسنون وعرض سلام خدمت شرکت کنندگان در این نشست دینی در مورد یهود در آیینه آیات و جهان معاصر نکاتی بیان داشتند. استاد امتی گفتند: قران کتابی که زندگی و تمام جوانب آن را در برگرفته است. و یکی از مباحث قرآنی معرفی دشمن است. و دشمن‌های انسی […]

استاد مجتبی امتی بعد از بیان خطبه مسنون وعرض سلام خدمت شرکت کنندگان در این نشست دینی در مورد یهود در آیینه آیات و جهان معاصر نکاتی بیان داشتند.

استاد امتی گفتند:

قران کتابی که زندگی و تمام جوانب آن را در برگرفته است. و یکی از مباحث قرآنی معرفی دشمن است. و دشمن‌های انسی را معرفی نموده است.

الله تبارک و تعالی در میان دشمن‌های انسی، یهود را خطرناکترین برشمرده است. لتجدن اشد الناس…

خداوند در ده‌ها آیه بدین مسئله اشاره کرده  که باید ای اهل ایمان مواظب فتنه انگیزی یهود باشید و آنها آرزومند کافر شدن و از ایمان برگشتن شما می‌باشند.

 

مولوی امتی در مورد پیشینه شرارت‌های یهودیان افزود:

عزیزان! یهود یک دشمن است دشمنی که با دشمنی جنی و با ابلیس در ارتباط است. اگر در تاریخ تاملی داشته باشید قطعا خواهید دید که یهود از ماهرترین و از بهترین جادوگرها در طول زمان بوده اند.

قرآن برای معرفی کردن و بیان زوایای این دشمن از هیچ توضیحی دریغ نکرده است.

قران نگاه دو لبه به یهود دارد و نه اینکه فقط آنها را تخریب می‌کند بلکه خوبی‌های یهودی‌های عصر رسول خدا-صلی الله علیه وعلی آله وسلم- را بشمرده است.

چنانکه یهودی یانی بودند که ایمان آوردند و حمایت کردند.

 

مولوی امتی با استناد از آیات قرآنی، نکاتی پیرامون برخی انحرافات فکری و عملی یهود ارائه کردند. وی در این مورد افزود: یهود دچار انحرافات فکری بوده و بر اساس تورات عمل نمی‌کردند. با اینکه در مدینه منتظر پیامبرموعود بودند اما با رسول خدا-صلی الله علیه وعلی آله وسلم- عناد و دشمنی می ورزیدند.

آنها همانطور که فرزندان خود را می شناختند رسول خدا-صلی الله علیه وعلی آله وسلم- را می شناختند.

یهودیان مدینه خوب می دانستند که پیامبر آخرالزمان همین فرد است. و اما بر اساس یک حس نژادپرستی زاویه گرفتند.

آنها آنقدر لجاجت کرده و از حقایق زاویه گرفتند که قرآن شروع به فتوا دادن به کفر آنها کرد .

و به صراحت بیان داشت که آنها کافر هستند.

یکی دیگر از شرارت های یهود در طول تاریخ  این است که متهم به ترور و قتل بوده اند و قرآن بدان پرداخته است که حتی پیامبران را ترور می کردند.

هرگاه پیامبری موافق میل آنها نبود یا او را تکذیب می کردند و یا او را می کشتند چنانکه حضرت زکریا و حضرت یحیی را اینها کشتند. و یا محل اختفای حضرت عیسی را فردی به نام یهودا اعلان کرد.

قرآن در چند جا اشاره کرد که این قوم بر اثر احساسات خطای خود دست به قتل پیامبران زدند.

قران فراتر از این را بیان کرده  این که دست به تحریف آیات می زدند.

و این کار را با زرنگی و هوش بالا مرتکب می شدند و طوری وانمود می کردند که این جزئی از کتاب بوده است.

یا حتی حکم رجم را اینها تعطیل کردند و یا حکم قصاص را به دیه تبدیل می کردند.

یهود تا آنجا گستاخی کرده که به خود ذات الهی زبان درازی کردند. و دیگر اینکه به شدت قومی پول پرست و بخیل بودند و می گفتند: ان الله فقیر و نحن اغنیاء و یا می گفتند: یدالله مغلولة.

الله متعال این نکات را برشمرده تا اهل ایمان بدانند که با چه قومی روبرو هستند. و وقتی به ساحت الله متعال زبان درازی می کنند. شما باید هوشیار باشید و آنان کلمات و جملات را مغرضانه می گویند.

یهودیان همواره در طول تاریخ موتور متحرک شبهات بوده اند وتولید شبهات می کردند تا ذهن اهل ایمان را درگیر می کردند.

یکی دیگر از دسیسه های یهودیان، سست کردن اهل ایمان بود. آنها با ایمان آوردن مقطعی و با روی گردنی و ارتداد اهل ایمان را دچار شک و تردید می کردند. آنها بخشی از روز ایمان می آوردند و در آخر روز از ایمان بر می گشتند.

و حکم قتل مرتد از همین جا صادر شد تا جلوی این حیله گری ها را قران بگیرد. چرا که برای اسلام آوردن ابتدا باید خوب فکر کرد بعد ایمان اورد.

 

مولوی امتی با اشاره به شبهه افکنی‌های یهودیان افزود:

شبهات یهود شبهات سنگینی بود همانطور که امروزه شبهات سنگین است.

یهود با توجه به اینکه قرآن از اعمال ننگین آنها پرده برداری ، می کرد روی قرآن شبهه می‌گذارند و با الفاظ بازی می‌کردند.

و در مورد خود رسول الله-صلی الله علیه وعلی آله وسلم- شبهه ایجاد می کنند و با استفاده از تمام روایتهای موضوع و ضعیف و بدون سند شبهه مطرح می‌کنند و یا در مورد تعدد ازدواج توهین می کنند.

و یا بر احادیث رسول الله-صلی الله علیه وعلی آله وسلم- و یا بر فقه اسلامی شبهه وارد می کنند.

در طول تاریخ برای سیطره بر اذهان بستر شهوترانی را پهن کردند. چرا که در دیدگاه یهود باید بر تمام دنیا حکومت کنند و برای رسیدن بدین هدف از تمام چراغ قرمزها رد می شوند.

 

و آنها برای ارضاء کردن خودشان از هیچ تنوعی در شهوترانی دریغ نمی کنند و از شهوت به عنوان یک دام استفاده می نماید.

استاد امتی در ادامه با اشاره به قدرت رسانه ای یهودیان گفت:

شش غول رسانه امریکایی در اختیار یهودیان است.هالیوود در کنترل و تصرف یهودیان است.

یهود با تسلط بر رسانه در صدد این است که افکار را در اختیار بگیرند.

یهودیان آرمانی دارند که آن ظهور پیامبر موعود است. و پیامبر موعود ما یک شخص یهودی است که در آرماگدون که بین فلسطین و اردن می باشد ظهور می کند و ما باید برای حمایت  پیامبر موعود تشکیل دولت بدهیم.

آنها می خواهند که مشغول کردن افکار با برنامه های ورزشی چنانکه موجی از این رویه در جهان برانگیخته اند و یا با برنامه های هنری و سینمایی ذهن همگان را مشغول داشته اند

آنها می خواهند تا با حذف ایمان الهی و اعتقادات از زندگی دینی فردی و اجتماعی آنچه را که می خواهند پیاده سازند.

 

مولوی امتی در پایان بیان داشتند:

عزیزان ما از تمام جهات در محاصره هستیم. امروز برای بچه های مان نگران هستیم چون دیگران با فرزندان ما در ارتباط هستند

عزیزان برای حفظ دین خود و مقابله با هجمه‌ها، اسلام را از سر نو بشناسیم و قرآن را باز کنیم و برای فهم آن نزد اهل فن بروید.