انواروب: فرانک ریبری فرانسوی ، المهدی بن عطیه مراکشی و شردان شکیری سوئیسی ، بازیکنان مسلمان بایرن مونیخ آلمان به همراه تیم خود در یک تصویر تبلیغاتی مشروبات الکلی شرکت کردند اما از حمل لیوان «آبجو» خودداری کردند.   به گزارش سایت ورزشی العربیه ، تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان تصویری دسته […]

 

 

 

انواروب: فرانک ریبری فرانسوی ، المهدی بن عطیه مراکشی و شردان شکیری سوئیسی ، بازیکنان مسلمان بایرن مونیخ آلمان به همراه تیم خود در یک تصویر تبلیغاتی مشروبات الکلی شرکت کردند اما از حمل لیوان «آبجو» خودداری کردند.

 

به گزارش سایت ورزشی العربیه ، تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان تصویری دسته جمعی از بازیکنان خود را در حالیکه هر یک لیوانی آبجو در دست داشتند ، بر روی صفحات تویتر و فیس بوک این تیم منتشر کردند.

بازیکنان بایرن همچنین پیراهن هایی به رنگ قرمز شرکت تولید کننده این آبجو به تن کرده بودند.

اما در این تصویر فرانک ریبری ، المهدی بن عطیه و شردان شکیری، بازیکنان مسلمان بایرن مونیخ آلمان به دلیل اینکه تعالیم دین اسلام این نوع نوشیدنی را «حرام » می شمارد ، از حمل لیوان های آبجو خودداری کردند.

گفتنی است که بایرن مونیخ در این فصل ، سوپر جام را با شکست دو بر صفر از بورسیا دورتموند آغاز کرد. اما در لیگ باشگاههای این کشور دو بر یک تیم ولفسبورگ را شکست داد و در برابر شالکه به نتیجه مساوی یک بر یک رسید.