استاندار خراسان رضوی با حضور در بیت مولانا غلام احمد بائی امام جمعه مشهد ریزه و مدیریت محترم حوزه‌های علمیه انوارالعلوم خیرآباد و دارالعلوم اسلامی ریزه، از ایشان عیادت کرد.   به گزارش انواروب علی رضا رشیدیان در این دیدار که امروز (سه شنبه 7 اردیبهشت) انجام گرفت ، ضمن آرزوی شفای عاجل برای ایشان، […]

استاندار خراسان رضوی با حضور در بیت مولانا غلام احمد بائی امام جمعه مشهد ریزه و مدیریت محترم حوزه‌های علمیه انوارالعلوم خیرآباد و دارالعلوم اسلامی ریزه، از ایشان عیادت کرد.

 

به گزارش انواروب علی رضا رشیدیان در این دیدار که امروز (سه شنبه 7 اردیبهشت) انجام گرفت ، ضمن آرزوی شفای عاجل برای ایشان، اظهار داشت: به مدد وجود روحانیت عالم، آگاه و روشن مقید به سنت پیامبر اعظم (صلی الله علیه و سلم)، شاهد تقویت وحدت و همدلی بین شیعیان و اهل تسنن در مناطق تلفیقی هستیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: علمای اهل تسنن و تشیع باید با پرداختن به مشترکات و نگاه تقریبی، فرصت توطئه وتفرقه افکنی را از دشمنان، سلب کنند.     

 در این دیدار جناب مولانا علی‌بائی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات استاندار محترم، یک جلد کلام الله مجید به ایشان اهداء نمودند.