به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه انوارالعلوم خیرآباد(انواروب) در آخرین روز هفته دولت، با حضور فرماندار محترم شهرستان تایباد، بخشدارمرکزی، بخشدار میان ولایت وجمعی از مدیران شهرستان، ساختمان دهیاری روستا خیرآباد افتتاح گردید.   در مراسم افتتاحیه این پروژه، امام جمعه محترم روستا، برخی از علما و مدرسین حوزه علمیه انوارالعلوم ، دهیار ، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه انوارالعلوم خیرآباد(انواروب) در آخرین روز هفته دولت، با حضور فرماندار محترم شهرستان تایباد، بخشدارمرکزی، بخشدار میان ولایت وجمعی از مدیران شهرستان، ساختمان دهیاری روستا خیرآباد افتتاح گردید.

 

در مراسم افتتاحیه این پروژه، امام جمعه محترم روستا، برخی از علما و مدرسین حوزه علمیه انوارالعلوم ، دهیار ، اعضای شورای اسلامی روستا، معتمدین وعده ای از اقشار مردمی حضور داشتند.

در ابتدای حضور مهمانان ، دهیار محترم ، جناب مهندس مؤمنی، ضمن خوش آمد گویی به مهمانان، به تعدای از مهمترین مشکلات روستا و در رأس آنان، مشکل گازرسانی و نبود فضای سبز ، اشاره کرد.

بعد از آن، ساختمان دهیاری توسط فرماندار محترم جناب آقای محمد عارف عارفی افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه، جناب مولوی عبدالواحد مؤمنی ، مدرس انوارالعلوم، بعد از خوش آمد گویی به مهمانان، با تأیید سخنان دهیار و تأکید بر نیاز روستای خیرآباد به برخورداری از نعمت گاز ، این سخن ریاست محترم جمهور را باعث خیر دانست که گفته اند: وظیفه اصلی دولت، خدمت بی منت به مردم است.

بعد از آن جناب آقای عارفی ، در سخنانی کوتاه، برخورداری از نعمت گاز را حق مردم روستا دانست و قول داد به زودی روستای خیرآباد به شبکه گاز کشوری متصل شده و از این نعمت برخوردار گردد. وی گفت: روستایی با این میزان جمعیت بالا قابلیت شهر شدن و شهر نمونه شدن را دارد.

عارفی در پاسخ به درخواست یکی از اعضای شورای اسلامی که از مشکل آب شرب گلایه داشت، وعده رفع این مشکل را به مردم روستا داد.