مولانا غلام احمد علی بایی طی بیانیه ای مردم همیشه آگاه و در صحنه ایران اسلامی را به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن فراخواند. در این بیانیه آمده است:   دهه فجر و یوم الله 22 بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است و قطعا پیروزی […]

مولانا غلام احمد علی بایی طی بیانیه ای مردم همیشه آگاه و در صحنه ایران اسلامی را به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن فراخواند.

در این بیانیه آمده است:

 

دهه فجر و یوم الله 22 بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزادۀ جمهوری اسلامی ایران است و قطعا پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعه پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بود .

امسال در حالی به استقبال سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می رویم که دشمنان قسم خورده ما چهره عریان­تری از خود به نمایش گذاشته­اند و بدخواهی خود را نسبت به کشور عزیزمان آشکارتر کرده­اند؛ اما مردم همیشه آگاه و در صحنه ایران اسلامی ضمن شناسایی تهدیدات دشمنان، شناخت لحظه‌ها و اقدام به موقع ، بار دیگر طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، جواب دشمن را در راهپیمایی 22 بهمن و در خیابان­ها خواهند داد و دشمن را با ناکامی بسیار بزرگ‌تر در اجرایی‌کردن توطئه‌های پلید خود مواجه می‌سازند.

لذا مدیریت و مدرسين حوزه علميه انوارالعلوم خيرآباد ـ تايباد از تمامي هموطنان عزيز مي‌خواهند همچون سالهای گذشته، اتحاد ملی را به نمایش گذاشته و راهپيمايي اين روز فرخنده را هر چه با شكوهتر برگزار نمايند.

 

 مولوی غلام احمد علی بایی

مدیریت حوزه علمیه انوارالعلوم خیرآباد