انوار وب: مولانا عبدالحق فرقانی از علمای برجسته دارالعلوم اسلامی خلیل آباد خواف به رحمت حق پیوستند مولانا عبدالحق فرقانی برادر جناب مولانا نورالله فرقانی مدیر محترم حوزه علمیه دارالعلوم اسلامی خلیل آباد روز چهارشنبه (1393/12/20) به علت ناراحتی ریه در بیمارستان قائم مشهد دار فانی را وداع گفت. نماز جنازه و تشییع پیکر آن […]

انوار وب: مولانا عبدالحق فرقانی از علمای برجسته دارالعلوم اسلامی خلیل آباد خواف به رحمت حق پیوستند

مولانا عبدالحق فرقانی برادر جناب مولانا نورالله فرقانی مدیر محترم حوزه علمیه دارالعلوم اسلامی خلیل آباد روز چهارشنبه (1393/12/20) به علت ناراحتی ریه در بیمارستان قائم مشهد دار فانی را وداع گفت. نماز جنازه و تشییع پیکر آن مرحوم پنجشنبه 21/12/1393 ساعت 10 صبح در محل دارالعلوم اسلامی خلیل آباد بالاخواف برگزار می گردد.

مولانا عبدالحق که متولد 1324 و نزدیک به هفتاد سال عمر داشتند، شخصیت دوم  دارالعلوم اسلامی خلیل آباد بالاخواف بوده و در اداره آن مرکز دینی  معاون و کمک بزرگی برای جناب مولانا فرقانی مدیر حوزه به حساب می آمدند.

مولانا عبدالحق متولد 1326 و در حدود 67 سال عمر داشت. وی تحصیلات حوزوی خود را به مدت دو سال در بلوچستان ایران نزد مولانا عبدالعزیز ساداتی مدرسه زنگیان سراوان و نزدیک هفت سال در کراچی پاکستان سپری نموده و علاوه بر زبان عربی زبان اردو را نیز به طور کامل می دانست.

اساتید ، طلاب و پرسنل حوزه علمیه انوارالعلوم خیرآباد تایباد مصیبت وارده را به جامعه روحانیت و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم مغفرت و آمرزش و برای بستگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزو دارند.