انواروب: نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی روز  گذشته به مسجد الاقصی حمله کردند و درب های آن را به روی مردم بستند. به نقل از خبرگزاری فلسطین، نیروهای اشغالگر اسرائیلی صبح روز گذشته از درهای المغاربه،السلسلة و حطة به مسجد الاقصی یورش بردند که درگیری نیروهای اشغالگر و فلسطینی ها داخل مسجد منجر شد. منابع آگاه […]

انواروب: نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی روز  گذشته به مسجد الاقصی حمله کردند و درب های آن را به روی مردم بستند.

به نقل از خبرگزاری فلسطین، نیروهای اشغالگر اسرائیلی صبح روز گذشته از درهای المغاربه،السلسلة و حطة به مسجد الاقصی یورش بردند که درگیری نیروهای اشغالگر و فلسطینی ها داخل مسجد منجر شد.

منابع آگاه از داخل الاقصی به وفا گزارش دادند که نیروهای اشغالگر به مسجد القبلی حمله کردند و با نگهبانان مسجد الاقصی درگیر شدند.در این حمله 10 تن زخمی شدند.

نیروهای رژیم صهیونیستی پس از آن مسجد الاقصی را به روی فلسطینیان به بهانه اینکه یهودیان تندرو خواستار حمله به این مسجد هستند، بستند.

نیروهای صهیونیستی صبح امروز محدودیت هایی را برای ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی اعمال کردند و از ورود مردان زیر پنجاه سال به الاقصی برای ادای نماز صبح جلوگیری کردند و فلسطینیانی را که برای دفاع از مسجد الاقصی در این مسجد بودند بیرون راندند.

خبرنگار وفا گزارش داد: نیروهای اشغالگر پس از ساعت هفت و همزمان با یورش به مسجد الاقصی مانع ورود همه نمازگزاران زن و مرد در همه سنین شدند.

وی گفت: نیروهای صهیونیستی به استقرار ایست بازرسی و موانع آهنی در ورودی های مرتبط به شهر قدیمی و اطراف مسجد الاقصی اقدام کردند.

این اقدام نظامیان صهیونیست در حالی صورت می گیرد که از روز گذشته محدودیت های عبور و مرور گسترده ای از سوی نیروهای پلیس و نیروهای امنیتی در قدس اعمال شد و مقدمات لازم برای یورش شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی از باب المقاربه فراهم گردید.
منبع: شبستان