مولانا غلام‌احمد علی‌بائی  طی پیامی درگذشت مولانا سلیم‌الله خان، مدیر و مؤسس جامعه‌ی فاروقیه‌ی کراچی و رئیس وفاق المدارس پاکستان را تسلیت عرض نمودند. متن پیام به شرح زیر است:                                                                                                                        «إنّا لله و إنّا إلَیه رَاجِعُون»خبر درگذشت شیخ الحدیث، مولانا سلیم‌الله خان رحمه‌الله، عالم برجسته‌ پاکستان ، موجب تاسف و اندوه فراوان گردید.ایشان عالمی وارسته […]

مولانا غلام‌احمد علی‌بائی  طی پیامی درگذشت مولانا سلیم‌الله خان، مدیر و مؤسس جامعه‌ی فاروقیه‌ی کراچی و رئیس وفاق المدارس پاکستان را تسلیت عرض نمودند.

متن پیام به شرح زیر است:
                                                                                                                        
«إنّا لله و إنّا إلَیه رَاجِعُون»
خبر درگذشت شیخ الحدیث، مولانا سلیم‌الله خان رحمه‌الله، عالم برجسته‌ پاکستان ، موجب تاسف و اندوه فراوان گردید.
ایشان عالمی وارسته و متعهد بودند که هفت دهه از عمر بابرکت خویش را در جهت نشر تعالیم قرآن و احیای سنت نبوی صرف نموده و شاگردان بیشماری به جامعه تحویل دادند و علاوه‌ بر تأسیس و مدیریت جامعه‌ی فاروقیه کراچی، ریاست وفاق‌المدارس العربیة – بزرگترین تشکّل آموزشی مدارس دینی پاکستان – را نیز به‌عهده داشتند.
از خداوند متعال می خواهم خلأ وجود چنین شخصیت‌های تأثیرگذاری را به نحو احسن جبران نماید. و دیگر علمای ربانی را در خدمت به دین اسلام ثابت قدم بدارد.
اینجانب درگذشت این شخصیت برجسته را به اساتید، طلاب و دانش‌آموختگان جامعه‌ی فاروقیه، خانواده و بستگان آن مرحوم و عموم ملت مسلمان تسلیت عرض می‌نمایم و رحمت و غفران الهی برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان از بارگاه الهی مسئلت دارم.

(مولانا) غلام احمد علی بائی
مدیریت حوزه علمیه انوارالعلوم خیرآباد – تایباد
و امام جمعه مشهدریزه