سئولین باید درد دل مردم را بشنوند، مردم از فساد و تبعیض شکایت دارند باید مسئولین با فساد و تبعیض مبارزه کنند باید به فکر بهبود وضعیت معیشتی مردم باشند و در جهت برقراری عدالت اجتماعی کوشا باشند . در نظام جمهوری اسلامی مردم باید در سایه خدمات صادقانه و خالصانه مسئولین در آسایش و […]

سئولین باید درد دل مردم را بشنوند، مردم از فساد و تبعیض شکایت دارند باید مسئولین با فساد و تبعیض مبارزه کنند باید به فکر بهبود وضعیت معیشتی مردم باشند و در جهت برقراری عدالت اجتماعی کوشا باشند . در نظام جمهوری اسلامی مردم باید در سایه خدمات صادقانه و خالصانه مسئولین در آسایش و رفاه باشند.

*قیام مردم در سال ۵۷ به رهبری امام راحل در پرتو آیات قرآن در جهت ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بر ضد نظامی بود که با اسلام ؛ دین و فعالان دینی و مذهبی علنا مخالفت می کرد .

*این ایام یادآور وحدت ، همدلی ، اتحاد و انسجام واقعی همه اقشار ، اقوام و مذاهب ایران است که یکصدا برای استقلال، آزادی و نجات از ظلم و ستم و دین ستیزی حکوت طاغوت قیام کردند و به لطف و یاری خداوند متعال این حرکت به پیروزی رسید .

*در این نظام خدمات شایسته‌ای در جهت پیشرفت و تعالی کشور درهمه ابعاد انجام شده و آنچه اکنون مهم است حفظ انقلاب است که به گفته امام راحل از اوجب واجبات است که وظیفه ای بسیار خطیر و سنگین است .

*این انقلاب یک انقلاب مردمی است و آنچه امروز باعث بقاء و مصون ماندن انقلاب از دسیسه ها و توطئه های دشمنان شده است مشارکت و حضور همه اقوام و مذاهب در همه صحنه های سیاسی و ملی است .

*همانطور که رهبر انقلاب فرمودند مسئولین باید این حضور مردم را ببینند و قدردان حضور مردم باشند .مسئولین باید درد دل مردم را بشنوند، مردم از فساد و تبعیض شکایت دارند باید مسئولین با فساد و تبعیض مبارزه کنند باید به فکر بهبود وضعیت معیشتی مردم باشند و در جهت برقراری عدالت اجتماعی کوشا باشند . در نظام جمهوری اسلامی مردم باید در سایه خدمات صادقانه و خالصانه مسئولین در آسایش و رفاه باشند.

*طبق فرمایش رهبر فقید انقلاب، شیعه و سنی با هم برادر و در حقوق با هم مساویند و هر کس بین آنها اختلاف بیندازد نه شیعه است و نه سنی. این انقلاب با خون شهدا آبیاری شده و ایثارگریهای فراوانی در راه پیروزی و حفظش صورت گرفته و نباید اجازه بدهیم دشمنان با ایجاد فتنه و اختلاف انگیزی به وحدت و انسجام ملت ما خدشه وارد کنند.

*امروز جهان اسلام علاوه بر لشکر کشی های دشمنان اسلام در خاورمیانه با تهاجم فرهنگی مورد حمله قرار گرفته به طوری که دشمنان با کمک فضای مجازی و اینترنت و شبکه های ماهواره ای بنیان خانواده مسلمان را نشانه گرفتند و جامعه اسلامی در معرض خطر است باید به هوش باشیم، استفاده صحیح از شبکه های مجازی را یاد بگیریم و اجازه ندهیم ایمان و اعتقادات فرزندانمان را غارت کنند، تشویق و ترغیب زن مسلمان به بی حجابی ترفند دیگر دشمن برای سست نمودن بنیان خانواده است و اگر زن مسلمان فاقد حجاب و پوشش اسلامی باشد فاقد ارزشهای دینی و اسلامی است .