انواروب: دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقلیت‌های دینی و مذهبی وحدت بین شیعه و سنی و امنیت را بزرگترین نعمت مردم شهرستان تایباد دانست.به نقل از خبرگزاری ها، حجت‌الاسلام یونسی ظهر دیروز در جمع مردم تایباد اظهار کرد: توطئه اسرائیل این است که مسلمان ، مسلمان را بکشد. دشمن تلاش می کند این اسلام […]

انواروب: دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقلیت‌های دینی و مذهبی وحدت بین شیعه و سنی و امنیت را بزرگترین نعمت مردم شهرستان تایباد دانست.
به نقل از خبرگزاری ها، حجت‌الاسلام یونسی ظهر دیروز در جمع مردم تایباد اظهار کرد: توطئه اسرائیل این است که مسلمان ، مسلمان را بکشد. دشمن تلاش می کند این اسلام خشن یا اسلام آمریکایی به ایران کشانده شود، اما تا به حال موفق نشده است.

وی تصریح کرد: مرز نعمت بزرگی است برای منطقه ، اینکه در سال، یک و نیم میلیارد دلار کالا از اینجا به افغانستان صادر می شود . هنر مسئولین اینجا باید به گونه ای باشد تا بتواند از این فرصت استفاده کند تا بالاخره از تبادلات مرزی حداکثر بهره را ببرد.
وی افزود: مرز بایستی برای مردم مرزنشین نعمت باشد و برای توسعه شرق کشور از مرز دوغارون بایستی استفاده لازم انجام بشود، همچنین باید مردم افغانستان برای حل مشکلات اقتصادی و تهیه مایحتاج‌ زندگی و پزشکی خود از ظرفیت شهرستان تایباد بهرمند شوند.
یونسی در پایان گفت: اینکه در این منطقه و در این شهر مشکلات فرهنگی وجود ندارد و هیچ اختلافی بین شیعه و سنی وجود ندارد مهمترین و بزرگترین خبر خوشی است که از این شهر به رئیس جمهور خواهم رساند.