انواروب: حکومت جمهوری آذربایجان در ادامه سیاست‌های ضد اسلامی، ‌فرستادن صلوات را هم برنمی‌تابد به طوری که نیروهای امنیتی آن، یک شهروند را به خاطر این کار دستگیر و به ۶۰ روز حبس محکوم کرده است. به گزارش اساس نیوز، در ادامه سیاست مقابله با احیای مظاهر اسلام در جمهوری آذربایجان، نیروی پلیس شهرستان «آقجه […]

انواروب: حکومت جمهوری آذربایجان در ادامه سیاست‌های ضد اسلامی، ‌فرستادن صلوات را هم برنمی‌تابد به طوری که نیروهای امنیتی آن، یک شهروند را به خاطر این کار دستگیر و به ۶۰ روز حبس محکوم کرده است.

به گزارش اساس نیوز، در ادامه سیاست مقابله با احیای مظاهر اسلام در جمهوری آذربایجان، نیروی پلیس شهرستان «آقجه بدیع» این کشور در اقدامی عجیب، یکی از دینداران این شهر را «به جرم فرستادن صلوات» در مراسم دفن یکی از کشته‌های جنگ قره باغ بازداشت و به شصت روز زندان محکوم کرد.

به گزارش پایگاه اینترنتی «اسلام – آذری» نوفل حاجی اف، یکی از مومنان شهرستان «آقجه بدیع» پس از بازداشت به خاطر فرستادن صلوات در مراسم دفن شهید، به دادگاه این شهرستان برده شده و قاضی دادگاه نیز وی را به دو ماه بازداشت محکوم کرد. قاضی دادگاه این حکم را با استناد به «قانون جرایم انضباطی» جمهوری آذربایجان صادر کرد!