انواروب| هیئت علمای فلسطین خواستار حمایت عموم مسلمانان از مسجد مبارک الاقصی در برابر توطئه‌ها و طرح‌های شوم اشغالگران اسرائیلی شد. به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هیئت علمای فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد که مسجد الاقصی در معرض توطئه دشمن صهیونیستی قرار داد، لذا عموم مسلمانان اعم از حکام و مردم، فقیر و غنی […]

انواروب| هیئت علمای فلسطین خواستار حمایت عموم مسلمانان از مسجد مبارک الاقصی در برابر توطئه‌ها و طرح‌های شوم اشغالگران اسرائیلی شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، هیئت علمای فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد که مسجد الاقصی در معرض توطئه دشمن صهیونیستی قرار داد، لذا عموم مسلمانان اعم از حکام و مردم، فقیر و غنی و اصحاب رسانه و معلمان باید به یاری این مکان مقدس بشتابند.

 

این بیانیه می افزاید که مسجد الاقصی همه را به یاری می طلبد و خواستار مقابله با توطئه دشمن صهیونیستی است که به دنبال تخریب و نابودی این مسجد و دیوارهای آن است که امیرالمومنین عمر بن خطاب (رض) و خلفای امت اسلامی آن را بنا نهاده بودند.

هیت علمای فلسطین تاکید کرد که قدس یکی از مقدسات مسلمانان بوده و خواهد بود و در آخر الزمان نیز حضرت عیسی (ع) و یارانش به آنجا خواهند رفت.

لازم به ذکر است که صهیونیست های افراطی در نظر دارند در ادامه تجاوزات خود علیه مسجد الاقصی، طی روزهای 26 و 27 سپتامبر جاری یعنی همزمان با سال تازه عبری، به مسجد الاقصی تعرض کرده و چند مرتبه در شیپور مخصوص یهودیان در محوطه های مسجد الاقصی بدمند.

5 اکتبر مصادف با عید یهودی غفران است که صهیونیست ها تصمیم دارند در این روز مناسک تلمودی و مراسم های ویژه ای را در داخل مسجد الاقصی برگزار کنند./ شبستان